tirsdag den 19. marts 2013

Disciplineret....


Mit arbejdsværelse lugter lige nu af "våde får".
De sidste projekter er vasket og ligger nu til tørre på håndklæder på gulvet.

Så nu må jeg i gang med Solar Plexus fra Sommerstrik af Annette Danielsen.

Hvis der er noget, jeg ikke vil betegne mig selv som, så er det disciplineret, når det gælder strikketøj fx. har jeg aldrig strikket en strikkeprøve. Jeg har altid tænkt, at jeg strikkede da meget "normalt".
Da jeg nu kaster mig ud i et lidt mere udfordrende projekt, så skal det gøres ordentlig.

Prøven resulterede da også i, at jeg skal strikke på pind 3 i stedet for 3 1/2.

Jeg er vild med farven til min sommerbluse, og garnet er fint at strikke med.

Jeg begynder med en cirkel. Spændt på om jeg når resultatet som på modelfotoet.

Bortset fra det, så har jeg travlt med at finde indsamlere til landsindsamlingen og få ruterne fordelt. Men der kommer nogle stykker til hver dag. Så det går fremad.

Jeg overlevede endnu en gang besøget hos tandlægen.
Med alderen tror jeg, man bliver mere skrøbelig omkring sine tænder - man håber vel på, at de holder tiden ud :0)

Jeg skal have fundet mig en lydbog til dette nye strik.
Jeg tror, det skal være noget lettere - fx.
den hundredårige der kravlede ud ad vinduet og forsvandt






 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.